18 Mart 2008 Salı

EKO


Konsept ve koreografi:Tuğçe Tuna
Müzik: Vahit Tuna
Işık tasarımını Ayşe Ayter ve Tuğçe Tuna
Kostüm tasarımı: Turgut Kocaman
Dansçılar: Çiğdem Agas, Erdinç Anaz, Yoseob Kim, Tuğçe Tuna ve Melis Tuzcuoğlu


Garajİstanbulpro ve RemDans Proje Topluluğu ortak işi. Rüzgar, ağaç, kabuk, duvar ve kuyu kelimelerinin yön verdiği hareketler, o hareketlerin yön verdiği hareketler... ve bu hareketler dünyasında unutulanlar, hatırlananlar ve kazalar.

Bir panik duygusu içinde hiçbir şeyi unutmamalı ve bildiklerimi herkese göstermeliyim diyorum içimden. ama sanki herkes kendisi için hatırlıyor bu salonda. ya da bana öyle geliyor.


Muhtemelen koreografi aşaması çok katılımlı bir çalışma olmuştur. Kazalara, denemelere, tesadüflere yer verilmiştir. Ama çok öznel, çok kişisel bir şeyler de hissettim ben, bedenlerin bulmaya çalıştıkları arasında.

Hiç yorum yok: