27 Temmuz 2008 Pazar

Yaz Dönemi 3. Hafta

Pazartesi-Dilek Dervişoğlu
* yoga
*sitbones üzerinde geniş 2.den elips şekilinde geçişli amudlu egzersiz
*yazdıklarımız üzerinden doğaçlama

Salı- Steven
*ısınma
*ağırlık değişimi, yürüyüş
*modern egzersizleri, kaburga izolasyonu
*denge çalışmalı releveler
*phrase (buradaki hareketlerin adını öğrensek hiç fena olmaz)

Cuma- Dilek Dervişoğlu
*ayak masajı, flex, point,
*esnemeler, yoga
*roll-kol çeker, ayak çeker, bedeni parça parça kullanarak
*kontak, el ele tutuşup aksi yönlere ağırlık vererek oturma, esneme

Cumartesi- Ayda Zorlu
*kondisyon, streç
*hava ve yer seti (Ayda bizi çok beğendi! Bu tarihi bir gün.)




Pazar- İlyas Odman
*plié serisi her pozisyonda
*86 sayılık multi şahane set (dönüş yönleri değişen bi bölüm var ki evlere şenlik. enerjiyi kesip aksi yöne veriyor. bizi bizden alıyor. bir de kafa düşürüp yaptığımız dönüşten rotasyonlu amuda girilen yerde inanılmaz dengemi kaybediyorum.)
*esneme


artık bize her hafta ayrı bir kamp,
amma ve lakin vakıt üretim vaktıdır.

2 yorum:

gogo dedi ki...

amanın muhteşem muhteşem muhteşem
!!
aydayla olan videoda böyle bir güzel akıcılık gördüm bir alışık vücutlar sezdim ilyaslı videoya hayran kaldım yahu süpersiniz:)

osquée dedi ki...

ah, saol ezgicim.
ayda videosuna nazar boncuğu koyucam, herkeşler pek beğeniyor.
seda ve burcu'nun kulakları çınlasın.