30 Ağustos 2008 Cumartesi

Bir zamanlar Bümed

Bundan aylar aylar önceydi. Güneşli bir bahar günü dönüşlerini sürekli karıştırdığımız bir eser parçasını durmaksızın tekrarlayarak öğrenmeye çalışıyorduk. Nihayetinde ortaya henüz sindirilmiş yemek hissiyatı veren bir performans çıktı. Ben de üzerinde bir miktar oynayarak bu hazımsızlığı gidermeye çalıştım. Ha arkada, müzik setimiz olmadığı için orada bulduğumuz bir radyodan çalan salsa şarkısı var ama ben karizmayı dağıtmayalım diye müziği de değiştirdim. Bir de Özge olmasa bu kombinasyonu asla öğrenemezdim herhalde. Buyrun bakalım..
Beste

2 yorum:

osquée dedi ki...

vooaa,
Bestee çok romantiksin. o dandük çalışma bile ne kadar güzel görünmüş. Tebrikler!

USPni almayı hak ettin doğrusu.

filmanyak dedi ki...

Sen getir o videoları ben daha ne sanat eserleri yaratcam:)